Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZH

R^

Já vnímám spíše Franklovo charisma, které při zápisu postrádá gesta, výraz tedy přiměřenost a vhodnost. Příklad vlastní rozhodnosti může být správně (i špatně) strhující. Obecně si myslím, že Frankl měl léčebné výsledky, tudíž mu věřím :) více než Yalomovým estetikám. Estetika kontaktu působí s odstupem, který pacient nemá, proto se léčí.

0 0
možnosti
KL

Logoterapie je take moji srdecni zalezitosti, prvni setkani s ni mne ohromilo a zejmena E. Lukasova mi je blizka svymi nazory. Take Yaloma ctu moc rada a tesim se na kazdou jeho novou knizku. Jedna z nejoblibenejsich je pro mne Kdyz Nietze plakal, i kdyz je to jen fikce.

V. Frankl je zakladatel a jeho metody vychazely z jeho zkusenosti v tehdejsi dobe. Od te doby se jeho metody dale vyvijely, tribily a zdokonalovaly a tak neni divu, ze je nekdy podroben kritice i sam Frankl.

0 0
možnosti
JJ

J47a69n 95J31í86l69e30k

26. 10. 2016 6:43

Jako daseianalytik jsem blízko Yalomovi, ale Frankl mě oslovil právě tou vůli ke smyslu. Nakonec v terapii závislosti doporučuji, a nejen já, nezabývat se příčinou závislosti, učit se rozpoznávat emoce a snažit se dostat z problémů, kterém má klient teď a tady. Takže obojí jde spojit. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 17
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 814x
Kouč, terapeut, lektor přístupu zaměřeného na řešení, vyučující na několika vysokých školách (UP Olomouc, MU Brno...), spoluzakladatel institutu Dalet.

Seznam rubrik